Tratament stomatologic sub sedare (inhalosedare) sau sub anestezie generală

Dacă suferiți de anxietate dentară (frica de stomatolog) – nu vă faceți griji! În primul rând, nu sunteți singurul. Studiile arată că peste 30% dintre oameni suferă de un anumit grad de anxietate dentară, iar noi avem soluții pentru dumneavoastră. În clinica noastră puteți efectua tratamente stomatologice sub sedare (inhalosedare) sau sub anestezie generală.

Efectuarea tratamentelor prin sedare necesită atât echipament, experiență și cunoștințe suplimentare, cât și instruire și autorizare din partea Ministerului Sănătății. La clinica noastră, o serie de tratamente stomatologice sunt efectuate într-o singură zi, sub sedare sau anestezie generală, sub licența Ministerului Sănătății și în prezența personalului medical specializat.

Beneficiile tratamentelor sub sedare:

Timpul de efectuare al tratamentului este mai scurt – majoritatea tratamentelor sunt efectuate într-o singură zi.

Implicare – menținerea stării de constiență a pacientului, acesta poate coopera, dar nu va resimți nicio durere operatorie.

Revenirea rapidă la rutina zilnică – majoritatea tratamentelor se încheie în aceeași zi și pacientul economisește timp prețios.

Procesul de vindecare este mai rapid – dispariţia oricărui disconfort fizic creat de aplicarea anesteziei locale clasice.

Care sunt avantajele tratamentului sub anesteziei generale?​

Anestezia completă sau anestezia generală presupune schimbarea reversibilă și controlată a stării de conștiință. Un pacient aflat în anestezie generală se simte ca într-un somn profund și nu răspunde la durere și la stimulii externi. Sub anestezie generală puteți parcurge diferite tratamente stomatologice și să nu resimțiți nicio durere.

Înainte de începerea tratamentului stomatologic, pacientul primește pe vena în doza perfect calculată un cocktail medicamentos sau printr-o mască, un amestec de protoxid de azot și oxigen care ajunge direct în plămani. Abia după ce pacientul este sub influența medicației se poate începe efectuarea tratamentul. În timpul anesteziei, funcțiile vitale ale corpului sunt monitorizate de anestezist folosind echipamente sofisticate de monitorizare. La sfârșitul tratamentului, anestezistul încetează să mai administreze substanta anestezică. Procesul de trezire durează câteva minute, după care pacientul respiră singur și este pe deplin conștient.

Cine are nevoie de anestezie generală?

Anestezia generală este o soluție ideală pentru pacienții care din diferite motive nu pot coopera cu medicul în timpul tratamentului stomatologic. Din cauza unor afecțiuni fizice sau psihice pacientul nu poate să primească îngrijiri dentare, chiar dacă suferă de dureri dentare severe. Anestezia generală împiedică pacientul să se miște și astfel își relaxează mușchii, permițând medicului dentar să efectueze în mod ideal tratamentele necesare în cavitatea bucală.

Care sunt condițiile pentru succesul procedurii?

Tratamentele dentare sub anestezie generală trebuie efectuate într-un mediul steril cu aparatură adecvată. Medicul dentistul trebuie să urmeze o pregătire corespunzătoare și să fie autorizat de către Ministerul Sănătății. Pentru efectuarea unor astfel de tratamente sub anestezie generală este imperios necesară și prezența unui medic anestezist. Clinica noastră are o echipă medicală profesională și cu experiență în acest domeniu, care însoțește pacientul pe parcursul întregului proces.

Tratament stomatologic sub anestezie generală